سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره s10 سامسونگ

دیزاین و طراحی

سامسونگ در زمینه سخت افزار رهبر کلاس است. این گوشی ها هر سال حداقل به صورت تدریجی بهبود می یابد و امسال در مقایسه با Galaxy S9 سال گذشته تحول خوشایند در طراحی مشاهده می شود. S10 هنوز فلزی و شیشه ای است و با این وجود احساس نزدیکتر به نظر من می رسد.

منحنی های سطح شیشه جلو و عقب لکه دار هستند و بی نقص با قاب فلزی ادغام می شوند. سامسونگ احساس لبه های کناری را که در S8 و S9 تا حدودی تیز دیده می شود ، هموار می کند. 
قاب در لبه های بالا و پایین کمی ضخامت دارد و به گوشی وام می دهد. از آنجا که S10 یکی از اولین تلفن هایی است که با Gorilla Glass 6 عرضه می شود ،
 ما هنوز اطلاعات واقعی در مورد ضد شکن بودن آن نداریم. من مانند همه تلفن های شیشه ای هنگام راه رفتن در خیابان های شهر یا ایستادن روی کف کاشی یا سیمان ، 
با استفاده از S10 احساس عصبی کردم. بالاخره Gorilla Glass هنوز شیشه است.
آرایه دوربین غول پیکر است. در یک ماژول مستطیل برجسته 1.75 اینچ در شیشه پشتی کشیده شده است. ماژول سیاه و سفید است ، مهم نیست که رنگ بقیه گوشی چیست. 
علاوه بر سه دوربین و فلاش ، این ماژول دارای حسگر ضربان قلب نیز می باشد.
عملکرد
جای تعجب نیست که S10 سه معیار استاندارد را خرد کرد. این امتیاز به ترتیب برای OpenGL ES و Vulkan به ترتیب 5،641 / 4831 امتیاز در 3DMark Sling Shot Extreme کسب کرده است. 
این از 90 درصد دستگاه های رقیب بهتر است. به همین ترتیب ، این یک 354718 چشمگیر را در GeekBench جمع کرد. این امتیاز 90 درصد سایر تلفن ها را نیز بهترین کرده است. 
آخرین مورد ، برای AnTuTu ، S10 به ترتیب 3،423 / 10،340 را برای آزمایشات تک هسته ای و چند هسته ای خنثی کرد.

باتری

پس از استفاده از واحد بررسی Samsung Galaxy S10 ، اطمینان داریم که اکثر مردم باید دریابند که تلفن یک روز باتری باتری دارد و فضای کمی برای آن وجود دارد.
من تلفن را در یک سفر جاده ای گرفتم و علی رغم عکاسی زیاد ، اتصال به اینترنت و سایر کارهای پر مصرف باتری ، یک بار با مشکل دوام باتری روبرو نشدم. 
در روزهایی که از ساعت 8 صبح تا 11 شب یا بعد از آن از تلفن استفاده می کردم ، به طور معمول بین 15 تا 20 درصد در پایان روز از تلفن باقی مانده بود. این زیاد نیست ، اما فقط کافی است.
سامسونگ کنترل کاملی راجع به نحوه مصرف برق در تلفن را فراهم می کند. ساده ترین راه انتخاب حالت پاور است که با نیازهای شما در آن زمان مطابقت داشته باشد.
 تلفن در حالت بهینه سازی شده ارائه می شود که عملکرد و دوام باتری را متعادل می کند. در صورت نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی ،
 می توانید به عملکرد بالا بروید یا به حالت متوسط ??صرفهجوییدرمصرفبرقیاحالتحداکثرصرفهجوییدرمصرفبرقبرگردید.

دوربین

تصویربرداری یکی دیگر از ستونهای مهم سامسونگ است که موفقیت دامنه Galaxy S10 را بر روی آن تکیه می کند. هر یک از این سه دستگاه مجموعه ای متفاوت از دوربین دارند. 
S10 دارای سه دوربین عقب و یک دوربین جلو است. در مقایسه ، S10e دارای دو دوربین عقب و یک دوربین جلو و S10 Plus دارای سه دوربین عقب و دو دوربین جلو است.
 سردرگم؟ بله ، سامسونگ لزوماً با یک نگاه ساده نمی تواند این کار را انجام دهد.
اپلیکیشن دوربین به لطف تازه سازی OneUI نسبت به تلفن های قبلی Galaxy S قابل استفاده است. کنترل ها به روشی ارائه می شوند که منطقی است.
 دکمه ها در لبه سمت چپ منظره یاب قرار گرفته و روند تغییر نسبت ابعاد ، کنترل فلاش ، تنظیم تایمر و دسترسی به منوی تنظیمات کامل را ساده می کنند. 
یک دکمه شاتر بزرگ در سمت راست نصب شده است.
من بسیار خوشحالم که سامسونگ به سیستم سه دوربینی که ال جی و هواوی قبلاً از آن استفاده کرده اند نقل مکان کرده است. هنگام عکس گرفتن گزینه های بسیار بیشتری به شما می دهد.
 یک لنز زاویه استاندارد برای چیزهای معمولی ، یک لنز زاویه دید عریض برای آن عکس واقعاً بزرگ و یک لنز بزرگنمایی نوری 2 برابر برای عکس های تله واضح تر وجود دارد.
 این دقیقاً همان آزادی خلاقانه ای است که من می خواهم هنگام عکسبرداری از تصاویر (و نه لزوماً نوآوری ، اما در نهایت ناقص نوکیا 9). 

شاید مهمتر از همه ، سامسونگ به لطف یک سوئیچ ساده که در کنار آن قرار گرفته است ، چرخاندن بین سه لنز را ساده کرده است. دکمه شاتر.
حالت های اصلی عکسبرداری شامل عکس ، ویدئو ، فوکوس زنده ، سرعت فوق العاده کند ماه ، طرفدار ، پانوراما ، غذا ، اینستاگرام ، کند حرکت ماه و هایپرلاپس است. 
جابجایی بین حالت ها مستلزم کشیدن منظره یاب در یک جهت یا جهت دیگر است. S10 می تواند از طریق اپلیکیشن دوربین به سرعت بزرگنمایی کند ، مخصوصاً هنگام پرش بین حالت های عکس برداری. 
خدا را شکر.
من پیدا کردم حالت های هر کدام به خوبی کار می کنند. حالت حرفه ای به شما امکان می دهد تعداد زیادی تنظیمات مانند سرعت شاتر ، دیافراگم ، ISO ، روشنایی و فوکوس را تنظیم کنید. 
عکاسانی که می دانند چه کاری انجام می دهند می توانند از این موارد استفاده خلاقانه کنند.
صدا و اسپیکر
سامسونگ می داند که مردم با اپل ، گوگل و هواوی به دلیل از بین بردن جک هدفون از گوشی های پرچمدار خود تیک خورده اند. 
به همین دلیل سامسونگ مطمئن شد که گلکسی S10 دارای یک جک 3.5 میلی متری در لبه پایین است. می توانید هدفون مورد علاقه خود را به برق متصل کنید ،
 آرام بنشینید و از آهنگ های خود لذت ببرید. S10 با یک جفت هدفون سیمی از AKG ارسال می شود. آنها مناسب به نظر می رسند ، اما من فقط از آنها در یک خرج کردن استفاده می کنم.
بلندگوهای استریو باید در هر تلفن شاخص وجود داشته باشد ، به خصوص تلفن جدی که در مورد ویدیو جدی است.
S10 شامل دو اسپیکر است که وقتی گوشی به کناره قرار می گیرد صدای استریو را ارائه می دهد. یک بلندگوی استاندارد گوش در بالای صفحه قرار دارد و یک بلندگوی بلندتر لبه پایین را می بخشد. 
این دسته کوچک موسیقی جاز یک صدای صوتی خوب را ارائه می دهد ، خواه اجازه دهید تلفن در موسیقی پس زمینه موسیقی پخش کند ، یا اینکه آخرین قسمت از نمایش مورد علاقه خود را تماشا کنید.
 صدا به قدری بلند است که می تواند یک اتاق یک نفره را پر کند.
و در آخر لوازم جانبی اس 10 سامسونگ. شما می‌توانید برای تهیه انواع لوازم جانبی s10، اینجا را بررسی کنید و با خیال راحت و ضمانت کیفیت و سلامت کالا، خرید کنید.