سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم جانبی note 10 lite

Samsung Note 10 lite  در بسیاری از آپشن‌هایش شبیه به مدل اصلی خود، یعنی نوت 10 و نوت 10 پلاس است. تنها تغییراتی که سامسونگ در جهت کاهش قیمت نهایی روی مدل نوت 10 لایت خود اعمال کرده است، به صورت خلاصه به تراشه قدیمی، حذف استاندارد ضد آب و نبود بلندگوهای استریو اشاره کنیم. البته در سمت دیگر باید به قابلیت‌های فوق‌العاده قلم S Pen درکنار نرم‌افزار به ‌روز، صفحه‌نمایش بزرگ و دوربین کارآمد آن هم اشاره کنیم

سالهاست که پلاستیک در دنیای گوشی های هوشمند می‌گذرد - امروزه به سختی می‌توان تلفن‌هایی پیدا کرد که دو تخته شیشه چسبیده به یک قاب فلزی نباشند. بیشتر سازه های پلاستیکی در حال حاضر فقط در بخش بودجه فوق العاده ، زیر 150 دلار / 100 £ ظاهر می‌شوند ، بنابراین پلاستیک استفاده شده در Note 10 Lite به دلیل وجود خود قابل توجه است.

Odder هنوز هم قصد سامسونگ برای پنهان کردن این حضور را تا آنجا که ممکن است، از طریق نامگذاری عجیب و غریب  glassticو احساس، که به اندازه لیز لغزنده است و به همان اندازه به اثر انگشت علاقه دارد.

انتهایی که برای ایجاد احساس اولیه شیشه مانند ایجاد شده دارای چند اشکال است - اولین مورد این است که چگونه گوشی را لغزنده می‌کند. این تلفن علاقه مند به جلو انداختن مبل ها است. این همچنین به این معنی است که به نظر می رسد خراش ها با باد عبور می کنند. 10 دقیقه در جیب با چند کلید ، نوت 10 Lite به نظر می رسد که توسط یک گربه عصبانی مورد حمله قرار گرفته است.

ظاهر فیزیکی

گلکسی نوت 10 لایت برخلاف مدل‌های گران‌تر یعنی نوت 10 و نوت 10 پلاس، خروجی صوتی 3?5 میلی‌متری یا همان جک هدفون دارد. این خروجی روی لبه پایینی و درکنار درگاه USB نوع C، میکروفن اصلی و بلندگوی دستگاه قرار دارد. لبه سمت چپ، تقریبا خالی است و فقط درگاه کارت سیم و کارت حافظه را شامل می‌شود. بالای گوشی، فقط میکروفن دوم و سمت راست هم کلیدهای کم ‌و زیاد کردن صدا و کلید پاور تعبیه شده است.

وزن قابل حمل 199 گرمی برای همه به جز بزرگترین دستکش ها به معنی گرفتگی است، در حالی که کسانی که دست کوچکتر دارند می توانند آن را کاملا فراموش کنند.
 تمام دکمه های دستگاه در سمت راست آن قرار می‌گیرند، برای افراد چپ ایده آل نیستند و هیچ نشانه‌ای از "دکمه"بسیار بدخط وجود ندارد - بنابراین در کل یک طرح استاندارد است.

دوربین

آیکون تنظیمات نرم‌افزار دوربین دقیقاً در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر حضور یافته و با استفاده از آن به راحتی می‌توانید این برنامه را مدیریت کنید. گزینه‌های معمول نظیر رزولوشن ویدیو، خطوط شطرنجی، موقعیت مکانی و . . .  در این قسمت مشاهده خواهند شد. در بخش Save Options هم آپشن‌هایی مانند تصحیح لنز اولترا واید و . . . یافت می‌شوند. شما همچنین می‌توانید تنظیمات بهبوددهنده منظره را روشن یا خاموش کنید و HDR را روی حالت دستی یا خودکار بگذارید.

بین لنزهای مختلف ، چند افت و تغییر در کیفیت وجود دارد ، به ویژه در تعادل رنگ سفید. به ویژه سنسور فوق عریض نسبت به سایر گیرنده ها گرمتر می شود ، 
در حالی که تله لمس را با وضوح بیشتری اعمال می کند.
درست به ترجیحات ظاهری سامسونگ ، نویز از بین می رود و رنگ ها به طور کلی کمی بیشتر از آنچه ممکن است ترجیح دهند پخته می شوند ، 
اما برای بیشتر تصاویر تولید شده بسیار عالی تلقی می شود. یک تعجب خوب نیز اثربخشی حالت شب است. این ، در صحنه های تاریک ، از طریق مجموعه ای
 از نوردهی های طولانی ، روشنایی ، جزئیات ، رنگ و کنتراست را بهبود می بخشد و یکی از بهترین نمونه های چنین حالتی است که با قیمت دیده ایم.

 

لوازم جانبی

با یک قاب زیبا و ظریف استایلی جدید و هیجان‌انگیز روی گوشی‌تان پیاده می‌کنید. استایلی که دوستش دارید. انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قاب و کاور نوت 10 لایت تولید و عرضه شده‌اند. در هر رنگی که دوست دارید و هر طرحی که با استایل شما همخوانی دارد. در ضمن با خرید کاور گوشی سامسونگ Note 10 Lite امنیت بدنه گوشی‌تان را هم بالا می‌برید. لبه‌های ظریف بدنه گوشی در گذر زمان خط و خراش برمی‌دارند و اگر ضربه‌ای به آن بخورد امکان شکستن و ترک برداشتن بدنه وجود دارد.

اما با یک قاب ظریف و در عین حال امن چنین اتفاقی نمی‌افتد. حالا کدام قاب گوشی Samsung Note 10 Lite را انتخاب خواهید کرد؟

قاب ژله ای نوت 10 لایت : این قاب جزو قاب‌های ارزان محسوب می‌شود. نرم و منعطف است. به دلیل همین انعطاف بالایی که دارد می‌تواند ضرباتی که به بدنه وارد می‌شوند را به خوبی دفع کند.

قاب سیلیکونی گلکسی Note 10 Lite : قاب سیلیکونی هم جزو قاب‌های نرم است. نرمی و لطافت آن را حین لمس کردن گوشی احساس خواهید کرد. این قاب بیشترین تنوع رنگ را میان انواع مختلف قاب دارد. انواع رنگ‌های کمیاب و نایاب با طرح‌های خاص قاب سیلیکونی نوت 10 لایت می‌توانند استایل جدید و خاص شما را بسازند.

قاب 360 درجه سامسونگ نوت 10 لایت : همانطور که از نام آن پیداست. این قاب می‌تواند به صورت 360 درجه گوشی شما را پوشش دهد. یعنی به جز صفحه نمایش تمام قسمت‌های گوشی محافظت می‌شوند. از جنس پلی‌کربنات است و امنیت بسیار بالایی دارد.

قاب ضدضربه Samsung Note 10 Lite : این قاب هم از جنس پلی‌کربنات است. اما در لبه‌ها و گوشه‌های قاب از TPU یا همان پلاستیک پلی یورتان استفاده شده است تا ضربات را دفع کند.

 

گلس

انواع مختلف گلس گوشی نوت 10 لایت هم وجود دارند. گلس نانو یا گلس نانو مایع Note 10 Lite از جنس پلیمر است و حین ضربه تکه تکه نمی‌شود. گلس شیشه‌ای یا Tempered Glass نوعی گلس حرارت دیده است که در عین مقاومت بالایی که دارد ضخامت کمی هم دارد و هیچ تاثیری روی وضوح و شفافیت صفحه ندارد. گلس نشکن و گلس ضدضربه هم سایر گزینه‌هایی هستند که می‌توانید روی گوشی‌تان نصب کنید. پیشنهاد می‌شود از گلس‌های تخت که در بازار وجود دارند استفاده نکنید و گلس‌های 2.5D و یا 3D استفاده کنید چون لبه‌های این گوشی خمیده هستند.

این گلس‌ها علاوه بر بالا بردن ایمنی صفحه نمایش امکانات جانبی هم دارند. چربی‌گریز و ضد لکه هستند و اثر انگشت و یا ذرات لکه روی صفحه نمی‌مانند. برخی فیلتر نور آبی دارند و جلو نور فرابنفش صفحه را می‌گیرند. آنتی‌رفلکس هستند و از بازتاب نور به چشم شما جلوگیری می‌کنند. اگر به حریم خصوصی‌تان هم اهمیت می‌دهید می‌توانید از گلس‌های حریم خصوصی استفاده کنید تا افراد کناری‌تان در مکان‌های عمومی نتوانند صفحه‌ی گوشی شما را ببینند.

برای خرید لوازم جانبی گوشی خود می‌توانید به قسمت لوازم جانبی note 10 lite استایل آپ مراجعه کنید.